Serwis      +48 87 429 56 56      serwis.kostrzewa.com.pl      Pon - Pt: 7:00-20:00 | Sob - Nd - Święta: 10:00-16:00
Blog firmowy

Pierwsze uruchomienie kotła tylko poprzez serwis

KOSTRZEWA zbudował największą sieć krajowego serwisu technicznego w branży kotłów na biomasę. Współpracuje z gruntownie wyszkolonymi fachowcami, których kwalifikacje potwierdza cykliczny egzamin autoryzacyjny. To wszystko sprawia, że serwisant posiada najwyższe kwalifikacje do przeprowadzenia rozruchu kotła c.o.

Rozruch kotła c.o. powierz firmowemu serwisantowi z autoryzacją. Na przykładzie praktyk stosowanych przez producenta kotłów c.o. na biomasę KOSTRZEWA udowadniamy dlaczego pierwsze uruchomienie kotła jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania Twojej kotłowni.

 


– Zdarzają się praktyki pierwszego uruchomienia kotła przez instalatora wodno- kanalizacyjnego lub pseudoserwisanta – mówi kierownik Działu Serwisu w Przedsiębiorstwie KOSTRZEWA, Wojciech Miara. – Stanowczo tego odradzam ze względu na bezpieczeństwo użytkowania kotła oraz jego optymalne działanie. Nasze urządzenia są mocno zaawansowane technologicznie, w związku z czym nie będą pracowały w pełni swoich możliwości bez odpowiedniego ustawienia.

 

KOSTRZEWA zbudował największą sieć krajowego serwisu technicznego w branży  kotłów na biomasę. Współpracuje z gruntownie wyszkolonymi fachowcami, których kwalifikacje potwierdza cykliczny egzamin autoryzacyjny. To wszystko sprawia, że serwisant posiada najwyższe kwalifikacje do przeprowadzenia rozruchu kotła c.o.
Podczas pierwszego uruchomienia kotła, trwającego od 3 do 4 godzin serwisant ma następujące zadania:

 


1. Prawidłowo ustawić parametry urządzenia: podawanie, dopływ powietrza, regulację mocy. Wszystko po to, aby paliwo było spalane w sposób całkowity, optymalny i ekonomiczny. Nie może dochodzić do nadmiernego nagrzewania przewodu kominowego. Przy rozruchu stosowany jest analizator spalin w celu skorygowania emisji zanieczyszczeń i uzyskania optymalnego efektu środowiskowego.

2. Przeszkolić klienta w zakresie bezpiecznego i wygodnego użytkowania urządzenia.

3. Sprawdzić poprawność podłączenia hydraulicznego, wentylacyjnego i elektrycznego.

 

Klienci stawiają przeważnie dużo pytań. Dobrze przeszkolony serwisant odpowie na wszystkie. Obecny system serwisowy KOSTRZEWY ma służyć wygodzie użytkownika – dawniej to właściciel urządzenia wypełniał kartę gwarancyjną i odsyłał do producenta, obecnie obowiązkiem serwisanta jest samodzielne uruchomienie procedury gwarancyjnej. Gwarancję zatwierdza Dział Serwisu po potwierdzeniu pełnej zgodności numeru kotła oraz autoryzacji serwisanta. Później użytkownik kotła może zarejestrować się w strefie klienta platformy  www.serwis.kostrzewa.com.pl, która ma za zadanie usprawnić kontakt z serwisem, tworzyć historię urządzenia i przypominać o zbliżających się przeglądach.

 

Serwisanci KOSTRZEWY nie są anonimowi. Zaopatrzeni zostali w legitymacje zawierające podstawowe dane osobowe oraz informację o autoryzacji. Sprawdź wiarygodność osoby dokonującej pierwszego uruchomienia kotła – powierzenie tego zadania specjaliście gwarantuje prawidłową pracę urządzenia i przyjemne ciepło w domu.

 

Legitymacja serwisantaLegitymacja serwisanta