Serwis      +48 87 429 56 56      serwis.kostrzewa.com.pl      Pon - Pt: 7:00-20:00 | Sob - Nd - Święta: 10:00-16:00
Blog firmowy

Serwis techniczny coraz szybszy

80% usług serwisowych przeprowadzamy w czasie od kilku do 12 godzin. Jest to możliwe za sprawą systematycznie i konsekwentnie rozwijanego systemu autoryzowanego serwisu technicznego.

Tworzy go obecnie grupa ponad 200 autoryzowanych serwisantów, co czyni nas największym w kraju serwisem technicznym w branży kotłów i palników na biomasę.


Sukcesywny wzrost liczby wykwalifikowanych specjalistów serwisowych wynika z dynamicznego wzrostu sprzedaży kotłów i palników na biomasę marki KOSTRZEWA. W trosce o bezpieczeństwo i wygodę klientów, do końca bieżącego roku firma planuje powiększenie krajowej grupy serwisowej do 190 punktów. Dzięki temu ujednolicimy czas oczekiwania na usługę w różnych regionach kraju.


– Staramy się pomóc wszystkim i nie odprawiamy klientów używających urządzeń konkurencyjnych firm – mówi Paweł Kostrzewa, współwłaściciel przedsiębiorstwa. – Czujemy się docenieni, bo obdarzacie nas Państwo swoim zaufaniem. Reagujemy na każdy sygnał, oferując możliwie szybką naprawę lub pomoc w ustawieniu właściwych parametrów urządzenia.


Autoryzowani serwisanci stają na wysokości zadania, m.in. dzięki starannemu przygotowaniu teoretycznemu i praktycznemu. 17 kwietnia br. w siedzibie przedsiębiorstwa KOSTRZEWA ruszają obowiązkowe, doroczne szkolenia. Zajęcia teoretyczne, jak również praktyczne, przeprowadzane na pracujących urządzeniach w laboratorium KOSTRZEWY, kończą się egzaminem. Pomyślnie zdany egzamin skutkuje przedłużeniem serwisantowi autoryzacji. Początkujący serwisanci poddawani są dwustopniowemu szkoleniu, później – podczas pracy w terenie – obejmowani są wsparciem doświadczonych fachowców. Adepci osiągają samodzielność dopiero po potwierdzeniu nabycia umiejętności, wymaganych do profesjonalnego i skutecznego świadczenia usług serwisowych.


– Jesteśmy bardzo zadowoleni z działalności naszych serwisantów zewnętrznych – dodaje Paweł Kostrzewa. – Współpracujemy z najlepszymi, a to owocuje zadowoleniem klienta.


Poziom zadowolenia z serwisu jest badany przez Dział Kontroli Serwisowej, kontaktujący się z każdym klientem po zakończeniu usługi serwisowej. Z informacji przekazanych przez właścicieli kotłów c.o. marki KOSTRZEWA wynika, że nasi serwisanci są fachowcami i profesjonalistami w swojej dziedzinie, charakteryzującymi się też wysoką kulturą osobistą.

 

Oto niektóre opinie o jakości autoryzowanego serwisu KOSTRZEWY, przekazane przez klientów:


"Jestem Państwa klientem, posiadam Pellets FL2. Dziękuję za serwis, w ramach którego Pan Tadeusz pomógł mi ustawić kocioł – służył mi wielokrotnie radą przez telefon – także wieczorem i w weekendy. Jestem pełen podziwu dla zaangażowania Pana Tadeusza, jego proklienckości i uprzejmości. Widać, że ten człowiek robi to z pasją. Oby jak najwięcej takich ludzi. Pan Tadeusz w moim odczuciu to najlepsza inwestycja w wizerunek firmy Kostrzewa – jako klient zostaję z zadowoleniem i wdzięcznością dla marki. Pozdrawiam serdecznie."
Mateusz Dąbrowski, Ossów


"Witam. Kupiłam kocioł Farmer Bio 24kW w grudniu br. Chciałabym pogratulować rzetelnych pracowników serwisu w terenie oraz złożyć im podziękowania za okazaną pomoc techniczną. Gdy mi i moim małym dzieciom groził brak ogrzewania przez Święta Bożego Narodzenia serwisanci "stanęli na głowie", aby nam pomóc. I udało się.
Szczególnie podziękowania przesyłam Panu Tadeuszowi Jabłońskiemu (rzetelność, wnikliwość oraz cenne wskazówki podczas rozmowy telefonicznej) oraz Panu Tomaszewskiemu (serwis fabryczny). Z pozdrowieniami"
Joanna Rostkowska, Sępopol, warmińsko-mazurskie


"Serdecznie dziękuję za pomoc okazaną przez Serwisanta Państwa Firmy – Pana Marcina Jakubi. Profesjonalne podejście do problemu, trud oraz zaangażowanie włożone w naprawę i prawidłowe uruchomienie kotła Pellets Fuzzy Logic jest nieoceniony i godny najwyższych pochwał  i wyróżnień. Dlatego chciałabym Państwu przekazać, że nie tylko dobry piec, ale profesjonalne podejście do rzeczy gwarantują pełen sukces i to nie tylko na rynku krajowym. Piec działa – przez co i ja dzielę się ciepłym słowem i uśmiechem. Jeszcze raz serdecznie dziękuję w imieniu własnym i rodziny, która w te mroźne dni nie chciała przebywać w domu, bo zimno było."
Barbara Szymczak, Cielętniki, woj. dolnośląskie


"W związku z moim zgłoszeniem awarii kotła Compact Bio Luxury 24 KW z dnia 22.03.2015, pragnę podziękować za szybką reakcję na zgłoszenie. Muszę wyrazić również słowa uznania dla fachowości Pana Serwisanta, profesjonalnej wiedzy oraz trafnego ustalenia przyczyn awarii. Proszę o przekazanie powyższych pozytywnych uwag kierownictwu zakładu." 

W. Nazar