Serwis      +48 87 429 56 56      serwis.kostrzewa.com.pl      Pon - Pt: 7:00-20:00 | Sob - Nd - Święta: 10:00-16:00
Zapytaj o produkt

Produkt został dodany do koszyka
Wybierz typ urządzenia

Dla inteligentnego zarządzania ciepłem
4pellet 300 (wcześniej ecoNET 300) to zaawansowany moduł komunikacyjny, umożliwiający operowanie pracą sterowników zainstalowanych w kotłach Kostrzewa. Dostęp do ustawień najważniejszych parametrów kotła jest zapewniony przez telefon, tablet lub komputer.

Wygoda i realna szansa na oszczędności oraz inteligentne zarządzanie domowym ciepłem – to podstawowe zalety zastosowania modułu 4pellet 300 dedykowanego kotłom marki Kostrzewa.
4pellet 300
4pellet 300
cena od

590 zł brutto
(480 zł netto)

Jak to działa?
  • Zarządzanie pracą kotła za pomocą telefonu komórkowego lub tabletu odbywa się dzięki aplikacji 4pellet.apk bądź 4pellet.app . W przygotowaniu nowa wersja aplikacji.
  • Aplikacja wysyła maila do użytkownika z informacją o stanie urządzenia, np. alarm o rezerwie paliwa, czy ilości popiołu w popielniku.
  • Zarządzanie pracą kotła za pomocą komputera przez stronę www.4pellet.pl. 
  • Podczas zarządzania za pomocą komputera mamy pełny obraz pracy kotła c.o. poprzez dostęp do historii alarmów, pomocną funkcją są wykresy zużycia paliwa.

 

2020_05_14_Kostrzewa_blog_800x450px_Mini_MATIC_aplikacja

Zdjęcie poglądowe nowej wersji aplikacji.

 

Dzięki skomunikowaniu kotła z modułem internetowym można w pełni kontrolować pracę urządzenia marki KOSTRZEWA. Moduł internetowy zapewnia też wgląd w analizę działania różnych posiadanych systemów grzewczych. Na wykresie ogólnym przedstawiona jest praca wszystkich najważniejszych elementów systemu grzewczego. Wykres zużycia paliwa ukazuje, ile opału zużył kocioł w danym okresie. Mając takie dane łatwo można wyliczyć, ile kosztuje nas każdy dzień ogrzewania. Teraz mamy pełny wgląd w działanie naszego urządzenia grzewczego i możemy dokładnie określić, ile zaoszczędziliśmy dzięki zarządzaniu ciepłem za pośrednictwem inteligentnego sterownika internetowego.

 

W przypadku zakłóceń pracy kotła lub awarii, z dostępu do naszego systemu komunikacji z urządzeniem grzewczym – za zgodą jego właściciela – skorzysta Autoryzowany Serwisant. Fachowiec w pierwszej kolejności dokona analizy pracy kotła i ustali przyczyny problemu bez konieczności osobistej wizyty w kotłowni. Zatem określenie prawidłowości pracy kotła – w tym zużycia paliwa, trybu pracy, temperatury – jest możliwe także na odległość.

 

 

Pobierz

 
Instrukcja obsługi 1.85 MB

Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dn. 23.04.1964 r. Księga pierwsza, Tytuł IV, Dział II.